Administratiekantoor Loenen
Wanneer u niet toekomt aan het doen van de administratie of niet voldoende kennis bezit om dit goed te doen, raden wij uitbesteden aan. Een professionele organisatie op het gebied van administraties kan deze taak van u overnemen en ervoor zorgen dat zich geen zorgen hoeft te maken. Tax&zo bijvoorbeeld, werkzaam als administratiekantoor in Loenen.
Voordelen van Tax&zo
Door te kiezen voor Tax&zo geeft u uzelf de mogelijkheid om de voordelen van ons kantoor te benutten:
- Ervaring met een uiteenlopende klantenkring;
- Ervaring met particuliere en zakelijke klanten;
- Ervaring in diverse sectoren en branches;
- Laagdrempelig contact met diverse contactmogelijkheden;
- Wij nemen al het administratiewerk uit uw handen;
- Optimaliseren van administratie, belastingen en dergelijke.
De diensten van Tax&zo
De diensten die u bij Tax&zo kunt afnemen zijn niet alleen gericht op administratie, dat is wellicht een verrassing voor u. Wij gaan namelijk verder voor u en nemen meer uit handen. Kijk maar:
- Volledig verzorgen van alle administratie;
- Advies op het gebied van belastingen en dergelijke;
- Salarisadministratie voor ondernemingen en organisaties;
- Verzorgen van belastingaangiften IB, OB, Vpb;
- Aanvragen van subsidies en toeslagen;
- Begeleiding voor startende ondernemers;
- Tussentijdse controleberekeningen;
- Uitgebreide dienstverlening voor VvE’s;
- Contactpersoon zijn voor diverse instanties is mogelijk.
Administratie overdragen aan Tax&zo
Neem contact op als u een vraag of opmerking heeft of direct een afspraak wil maken om uw administratie over te dragen aan Tax&zo. Tax&zo, uw administratiekantoor in Loenen en (directe) omgeving.